RIVERSIDE MOTHERFUKKA

hahahaha åhhhh, underbara kväll.
tusen frågor ploppar upp igen.. som vanligt
här kommer några:

varför äger jag en mobil? och varför dör mobilen till sist när jag verkligen behöver den?
vem tog annies smirnoff?, vem var gubben som kom och sa till?
varför har jag typ 25 stycken "arton56" flaskor runt mig och andra göttegrejer? - varför är alla slut?
hur fän skapades "gästboken"?
varför är mitt sängben sönder?
vad hände med min cheese som jag bad hanna komma med 4 imorse?
varför har jag blåmärken över hela benen? - alltid benen, alltid.
vad faen pratade jag och min kusin om på goa?
varför dampade jag sönder med smsen?
varför har inte telefoner alkolås?
varför stod Minna och hooka hela kvällen?
Nån köpte groggvirke, ingen drack groggvirke?
varför får man komma in och dricka på goa trots att man inte är 18? - nej jag klagar icke ;)
vart försvann Hanna, när kom jag hem?
och varför, vaaarför var denna sjuka kväll så jävla bra?



trots de osköna människor som man bara ville "pofffff borta" (dock var de få)

så var denna kväll som sagt bra :)

några utdrag från gästboken:

"Hello! Nice party B-man, really nice.// Josefine Mattson representin' STUGUN =)"
AKA - SKAPAREN AV THE GÄSTIS

"Yes really Nice =) / Karro med K

"Ey Family guy, I made your party, no probs BE COOL / Niclas ED" (skönjävel!)

"Tja Sofia, Shcysst att vi fick komma & supa, Pusspuss / Bjärme (Sofia)"

"Knulla & Slåss / facker Ida"

"Puss på dig gumman! Du är bäst och det är trevligt att festa i denna lägenhet! puss på dig / Sabina"

"Minna was here, Sofia du är den galnaste skönaste tjej jag vet och jag menar det gullgumman/ <3 1000 pussar"
- (DU ÄR SKVATT GAAAAaaaAAAlen)

sen ett as klottrigt stort jävla meddelande som lyder:
"Finns faen bara ETT (!!) jävla ord, SKUM <3"

"Hello darling! Annie här som du förstår. Jag har haft det grymt här! synd bara att min jävla smirnoff flaska försvann! Löv U bye bye <3 ANNIE"

"KRAM FRÅN ÅSA!"

GÖTTANS var ordet!

är glad att jag var bestämd över antalet då det inte kom några oinbjudna
utan det höll sig med de jag hade räknat med hela kvällen. GÖÖÖTT :)
nu ska jag inte tjattra på mer! här kommer kvällen i tyvärr för få bilder.


Första folket anlände & pelle styrde upp drinklekar (JAG FATTADE IIINGENTING!)


söta barn


HAHAHA allmänt skön vare!


Svaret på frågan! - Sabina och Karro köpte groggvirke!?











sen äre bara att invänta bilder från ääännnie

PÖSSSÅÅLÄNGE!

Kommentarer
Postat av: Minna

helt klart skönast hos dig b-mannen min :)

2010-05-01 @ 15:31:31
URL: http://minnachristina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0