ääh, om solen skiner ska jag inte hänga

igår vart det skuula, ovanligt känns det för min del just nu.
Senare vart det jöbba på plaza och sedan en basketmatch som var så förbannat jävla jämn,
men gick inte hela vägen fäckfäck!
åse var med och vi döda flickor orkade inte långt efteråt,
däckade hos respektive.
imorse vart det work, work, trött som en gnu.

hem till landet för att fira min kära lilla syster som fyller 4 år idag!
pöss på sötpropppp :)

tydligen blire donken klockan två med en sludrande kär vän.
hahahaaa åhh underbart samtal nyss btw <3
glad att jag är hemma just nu.

pösssss och grattis igen loppson :) <3
4 år är ganska länge ändå


livet ut kommer vi nog
Pussla med alla dessa skärvor i vårt känsloliv
Försöka känna varje gång att det är "meant to be"
så med olika motiv i, olika säng
ar kommer vi nog alltid
låtsas som att det regnar






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0