I'm gonna ride my bike until I get home!

jag har fastnat extremt. officiella forum låten. eller blire inofficiella?
haha sjuukt ruuligt iaf. trots lite halvt som halvt hade jag faktiskt roligt!
roadtripen upp, åse som hörs från baksätet "Sofia?! vad FAN äre här?", vindrickandet,
trängas i bastu, sönderskuren fot, blod överallt (dock inte mitt!)
somnade brevid maria vaknade upp bredvid nån hårig typ hahahahhaha
åh!
söndagen var misär, något sliten. men nu har jag piggnat till.

Mama och jag har köpt lampor till mitt crib och köpte även med mig en julgran hem
hihihi juuulen är hääär!
ja jag vet att jag är tidig men myysigt blev det!

nu käkar jag ostkrokar och kom precis på att jag är tvungen att plugga filosofi
FML

aahjaaa vi får se hur det går.
imorrn blire HP premiären och mys!

Thinking of the girl I met, a phone call that I haven’t made yet.
All the things I’ve done this week, and all the things
I should have done instead.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0