våra brister gör oss till människor

finbesök från sollefteå, skön ellen!
det blev vindrickande på hornsgatan. med kortspel och allmänt trevligt med härligt folk.
- igår middag med kusinerna och sedan somna in liite för tidigt till vanilla sky.
- dannes album, är i extas, P&L, måste dit!
- första snön som ligegr kvar (för min del) blev helt plötsligt på extrem myshumör, på med långkalsipper, skön musik och flecee tröja och en extremt god tallrik pasta carbonara.

NU ska jag in till staden och leka lite biomaskinist, pösshejj!







Vi ser varandra genom reflektionen i ett fönster
Och ger varandra bilder utav helt perfekta mönster
Om jag ens någonsin haft brister måste Gud ha glömt det
För jag får alltid löv. Som marken får sent på hösten
När jag drömmer ser jag toppen av ett isberg
När jag vaknar vet jag knappt vad det betyder
Vi har aldrig setts på riktigt, men vet du vad?
Jag bryr mig inte. Jag är kär i bilden av dig
Inte i dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0