vi lever ett varsitt liv men med samma atmosfär

ringde telias kundtjänst, kommer fram till övertrevligare killen, jag är typ förvånad.
känns som jag möter mig själv, typ nervigt övertrevlig när man jobbar.
IAF så blir jag ju uppringd av telias "enkät" typ!

det är första gången de händer efter alla dessa gånger jag har ringt dit.
och jag undrar jag om de som jobbar på telia vet om att denna kille alltid gör ett bra jobb
så därför ringer dom alla kunder som har pratat med honom för att de själva ska få ett så bra positivt svar som möjligt? eller är det bara en slump och att han bara en av de bättre bland kundtjänsten!?

haha man undrar ju, men jag är nästan alltid nöjd såattee :)





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0